1/26/2017

Små saker som förgyller vardagen och väggen


Älskar dagar det kommer paket med nya saker jag beställt. Alltid lika roligt att se produkterna på riktigt, för oftast är det någon produkt jag sett på Instagram eller nätet som jag beställt in i mitt sortiment. Sanningens stund. Motsvarar den förväntningarna eller är den en besvikelse? Mina förväntningar kan vara ganska höga. Jag är kärar ner mig i vissa produkter och bara vill ha dem i mitt sortiment. För att de är fina, söta och tilltalar mig på något sätt. Och så får man hoppas att någon annan tycker lika och vill köpa produkterna. 

Här i veckan fick jag ett paket från Frankrike med nya väggklistermärken. De här stötte jag på på Instgram. Gillar den enkla designen och det relativt förmånliga priset. Man kan ändra plats på klistermärkena iallafall en gång, har testat på målad vägg, tapet och blank mdf-skiva. Och flyttat dem från yta till yta. Titta in i lillemors.verkkokauppaan.fi på vilka motiv som finns. Ännu utan postavgifter!

I paketet fanns också ett litet block  och en liten karamell i en rosa snäcka. Det behövs så lite, men det gjorde min dag. Ett litet kort eller nåt smått som tack för beställningen är en snygg gest! Som jag gillar❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar